söndag 24 januari 2010

Jorå, Ikea!

Jodå, det blev en sväng till Ikea. Jag fick igång mobilen (har bara något skum display men annars lugnt) och lånade bil och drog till barkarby. Väl där fyndade jag bordet jag ville ha för 1100 mindre än planerat. Ok det var inte det utan det omålade, men jag har nog kommit på att jag vill ha ett svart bord så det gör ju inget. Lite färg och sedan är jag all set!Ikeas Norden Slagbord

Jag avrådde mig själv från diverse onödiga ting, trots att sådant alltid är knepigt på Ikea. Men mängder av ramar blev det, lite diverseting till köket och lite smått och gott som trapp-pall och tandborstmugg. Trist som bara den att det fortfarande är relativt dunderstökigt här hemma, men som sagt: varje liten grej jag gör är ett steg i rätt riktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar