söndag 3 januari 2010

Oreda

Jag har börjat inreda och har oreda i huvudet. Eller jag har börjat spåna på idéer iallafall. Jag är av åsikten att det måste tänkas igenom innan jag gör något förhastat. Dessutom är det ju en ganska liten lägenhet så det gäller att tänka praktiskt... Jag tänkte t.ex. först att jag inte skulle ha något matbord, men sedan slår det mig att jag ju faktiskt ska bo här ett tag, och man vill faktiskt kunna bjuda hem folk på mat och inte vara tvungen att sitta på golvet. Så det blir nog iallafall ett slagbord som står längs en vägg när det inte används. Tror det blir perfekt.

Sängen är ett problem. Jag vill inte ha en för liten säng, men det är ju svårt att använda den som soffa om den är för bred. Hmm? Sedan vill jag inte ha något under sängen som jag haft nu, alltså något som samlar damm.

Sedan är det ju resten, grejer till balkongen, vad behöver jag mer?

Som sagt. Det finns en del att fundera på. En hel del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar